سانتوس: 5 مدعی داریم و پرتغال جزو آنها نیست!

 

تیم ما بسیار قدرتمند است و از سوی دیگر تیم فروتنی داریم؛ ولی از کیفیتمان مطلع هستیم. اینطور فکر نمی‌کنیم که از دیگر تیم‌ها بهتر هستیم ولی ایمان داریم که کیفیت بالایی داریم و می‌دانیم رقیب سرسختی برای دیگر تیم‌‌ها خواهیم بود."

 

 

 

 

رونالدو +10؟

پرتغال در گروه B رقابت‌ها با اسپانیا، مراکش و ایران هم گروه است و سانتوس با وجود اینکه می‌گوید تیمش به هر 11 بازیکن متکی است ولی ستاره اصلی تیم رونالدو خواهد بود. او گفت:" کریستیانو بازیکن خیلی مهمی برای ما خواهد بود. او در منچستریونایتد و رئال مادرید این را ثابت کرده و آنها بهترین تیم‌های جهان هستند.

 

مشخصا او بهترین بازیکن جهان است و حضورش بسیار مهم است و در استراتژی تیم تاثیر بسیاری دارد؛ ولی همه می‌دانند که برای کسب پیروزی ما به تمام بازیکنان نیاز داریم. او تعهدش را به تیم نشان داده، روحیه و از خودگذشتگی اش را و هم تیمی‌هایش با دیدن او با انگیزه تر می‌شوند."

 

سانتوس ادامه داد:" به عنوان سرمربی پرتغال، کار من این است که بازیکنان را آنالیز کنم و اتفاقات داخل زمین را بررسی کنم. می‌دانم افرادی هستند که می‌توانند باقی مسائل را حل کنند. می‌توانم با حضور در کنار رئیس فدراسیون پرتغال، شاهد این موضوع باشم، افرادی که در سطح ملی بسیار مطرح هستند. همچنین پیشرفت در تمرینات بازیکنان و مربی ها، رشد بازیکنان جوان، تغییرات در فوتبال بانوان و فوتسال را نیز مشاهده کرد. باید به این وجه فدراسیون و نتایجی که کسب کرده افتخار کنیم."

 

http://www.varzesh3.com/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 فروردين 1397 | 20:3 | نویسنده : itnewstechnology |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








  • صالحین